2015-05-02

Grattis Johan!!!

När jag var nästan 11 år blev jag moster! Jag var redan faster x 3, men nu var det syrrans tur att bli mamma och det var något mycket speciellt för mig. Jag hade sytt ett litet gosedjur långt i förväg och jag väntade och väntade. När han äntligen kom var jag på hajk och fick inte veta det förrän dagen efter, tror jag. Av en kompis mamma. Jag var inte lite sur då, klart att nån skulle ha åkt och berättat det för mig på en gång, tyckte jag. När hajken var slut fick jag äntligen åka till BB och träffa honom!
Den här killen har jag varit barnvakt åt vääääldigt mycket! Tänk att jag var ungefär lika gammal som Elvira när jag började! (Och nu ska hon bli moster!)


Eftersom Johan fyller år idag så bjuder jag på några bilder från när han var liten. En bild på honom och min syster när han är riktigt liten (men ganska stor ändå!), sedan en bild från Öland, han är nyklippt och är korthårig för första gången. Slalompremiären finns med, liksom trädklättring vid forsen nära Funäsdalen. Fina Johan!

Idag fyller han 29 år! Han är snart ikapp mig ;) 
Stort grattis Johan och ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar