2015-12-31

Vinterdagar!

Den första bilden här är från i tisdags, den har jag lånat från Marcus mamma. Oskar var där mest hela dan och de åkte pulka i en grusgrop. Härligt med soliga vinterdagar!


När jag hämtade honom var jag tvungen att stanna så att han fick se hur deras nya muurikka fungerade.


Elvira red i går, onsdag, men det har jag inga bilder på. Sedan kom Andjelin hit, och sedan dess har jag knappt sett röken av dem, så jag har inga bilder på dem heller. Oskar hjälpte till att skära kyckling till Tom Kha Gai.


Han och Håkan bakade syltkakor.


Jag tejpade mina skidor och testade dem på fotbollsplanen. Åkte inte långt, men har ont både här och där...


Oskar lekte lite under tiden, han hade också velat åka skidor men kom på det lite för sent.

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År! Härligt med snö! För er som har fått det...

    SvaraRadera