2016-09-08

Ridning, tandläkare, prov och förkylning

Oskar har också börjat rida nu. Han och Marcus tycker det är kul och de är ganska duktiga alleredan!


Uppförsbacke!


Goda vänner!


En avslutande barbackaritt! Och ja, han åkte av, så nästa gång blir det tårta!


Vi har besökt tandläkaren också. Oskar krockade med en klasskamrat när de lekte kull och fick en fläskläpp och ont i en tand så vi åkte och kollade upp det. De tror inte det är nån fara, men han kommer nog ha ont ett tag och ska bita försiktigt. Läppen är alldeles blå, stackarn. 


Elvira har ridit idag, de åt också tårta eftersom hon ramlade av hästen förra gången. Hon är himla duktig, min stora tjej!
Vi har pluggat historia också, just nu har jag rätt bra koll på Stormaktstiden! Imorgon har hon prov, hoppas det går bra!

Oskar har hunnit cykla lite ikväll, här är han på väg över ett hopp. 



Själv har jag blivit förkyld, nyser och snorar och hjärnan känns som mos. Inte det bästa jag vet. Hoppas det ger sig, jag vill inte bli sjuk. 

Och nu är det bara drygt två veckor tills vi ska springa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar