2017-01-12

Nyttigheter, lego och hästar

Det är dags nu igen. Dags för mer motion och färre kolhydrater. Jag har promenerat minst 30 min fem dagar i rad och ätit mycket lite kolhydrater sen i måndags. Idag åt jag stekta äpplen med kanel till kaffet. Det hade varit snäppet godare med lite glass till...


Oskar har förresten byggt klart sitt lego nu. Jättehäftigt, hjulet rör sig och transportbanden också. Han är inte helt nöjd, det är en grej han inte lyckas få att fungera. Jag ska se om jag orkar titta på det imorgon. 


Elvira har ridit idag och pysslat med en ny häst, roligt!

1 kommentar:

  1. Dags för mig också att ta tag i hälsan igen. Startade dock året med förkylning, influensa och ryggskott så det har inte gått något vidare men jag känner mig bättre nu så nu är det dags.

    SvaraRadera