2017-02-13

Firande, slalom och film

Igår firade vi min bror Stefan och hans Samorn. Tillsammans fyllde de 90 år! Vi bjöds på thaimat och Klings glasstårta, det var som vanligt mycket gott och jag åt alldeles för mycket.


Hemma var det soligt, i alla fall på förmiddagen när jag var ute och gick. Här var det mer mulet, men vackert ändå. 


Barnen var inte med, Elvira var hemma och Oskar var med Marcus och åkte skidor. Riktigt härligt vinterväder!


På kvällen var syrran, Mathilda och jag på bio, Fifty Shades Darker. Den var helt ok, men jag inser att det var ett tag sedan jag läste böckerna, jag har glömt handlingen. 


Jag hann hem och säga godnatt åt Oskar, det var han lite bekymrad över så det var tur!
Nu är det dags att väcka barn och dra igång en ny arbetsvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar