2017-04-12

På återseende, Krakow!

Jag säger inte farväl utan på återseende, för det hoppas jag verkligen på. Vi har haft en helt underbar minisemester här och verkligen trivts. 
I morse åt vi frukost, packade och gick sedan ut och satte oss i en park en stund. Så grönt och fint!


Sedan tog vi taxi till flygplatsen och efter att ha lämnat ifrån oss väskor och gått igenom säkerhetskontrollen var det bara att vänta. Jag köpte en macka och åt. 


Vi gick ombord. 


Flygresan var händelselös. 


Framme i Arlanda. Våra väskor packas av. 


Vi åkte buss till parkeringen, hämtade bilen, köpte kaffe på en mack och nu är vi på väg hem. 

Det är inte lika grönt här som i Krakow. 


Vi har haft några riktigt bra dagar och jag vill passa på att tacka Mathilda, som tagit hand om barnen på kvällar och nätter, Ingmarie, som har sysselsatt dem på dagarna, mamma, som skjutsat dem till tandläkaren och till Ingmarie och Gabbes föräldrar som också skjutsade ut barnen till Ingmarie en dag. Barnen har roat sig med bio, bad, ridning och lek med kompisar och jag gissar att de har sett nyfödda lamm och kalvar. Nu längtar jag efter mina gullungar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar