2017-04-08

Påsklovslördag med soptipp, barn, bonusbarnbarn och katter, men snart så...!

Jag känner mig sjukt nöjd med mig själv! Idag har syrran och jag kört två stora lass till tippen. Alla våra fönster, vår gamla altan (det är flera år sedan vi gjorde om den), gamla skidor, skridskor och mycket mer. Det känns så bra! Dessutom testade jag för första gången att köra med släpkärra, det gick ju riktigt bra. Nu ska jag bara lära mig att backa!
Tack för hjälpen, världens bästa syster!


När vi kom hem hade Josefin och Roxanna kommit! Mathilda kom också en stund senare!


Lilla gullungen!


Vi handlade lite och på Dollarstore råkade ett par foppatofflor följa med oss hem. Visst är de söta!


Vi satte upp nätet på studsmattan och satt ute i solen och läste mm. Shelly fångade en tennisboll!


Sen åt vi färsbiffar med grekisk sallad, hummus och tzatziki. En härlig dag!

Imorgon står annat på agendan. Det är nämligen dags för Håkan och mig att åka iväg på hans födelsedagsresa till Krakow! Barnen är hemma med Mathilda, och så kommer de vara en del hos Marcus med familj. De ska rida, bada, gå på bio mm så de kommer nog ha det bra utan oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar