2017-05-14

Fika och städning

På söndagar har Oskar MTB-träning. Det bästa med att han har bytt grupp är att de börjar en timme senare och håller på 1,5 timme. Då hinner Ingmarie och jag åka och fika, på ett jättemysigt ställe! Där smakade vi hallonpaj och mandelpaj. Supergott!


En härlig miljö att fika!


Här satt vi förra söndagen!


Under tiden cyklade Oskar 1,7 mil!


När vi kom hem hjälpte jag Elvira med den andra byrån. Levis gillade att ligga i kartongen!


Min händiga tjej!


Sedan var det dags att sortera och slänga grejer... vilket mörker! Det tog typ sju år och var fruktansvärt jobbigt och tråkigt!


Fyra sopsäckar blev det, som jag, Oskar och Marcus körde till tippen idag!


Nu är det så städat och fint!


Det hade nog aldrig blivit klart om inte mamma kommit och hjälpt till! 


Det var nästan skönt att helgen tog slut så jag fick vila lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar