2017-05-27

Inte som planerat, men ändå bra!

Håkan har fortfarande feber, stackarn. Det påverkade inte våra planer för dagen, men kvällens planer blev inställda. Vi skulle ha firat Emma och Micke som fyller 40 år, men det gick inte nu. Jag hoppas de fick en trevlig kväll ändå.
Tråkigt med inställda planer, men annars hade vi en trevlig dag!
Jag målade på förmiddagen, men större delen av eftermiddagen satt jag i skuggan och läste och njöt. 
Oskar testade airboard-fotboll!


Elvira snickrade hinder!


Jag satt i skuggan av det vackert blommande trädet och läste!


Rabarbern har växt till sig lite!


Jag tog årets första dopp i poolen! Här är Oskar på väg i!


Oskar och jag spelade strandtennis och Oskar och Håkan körde boule. 


Kvällsmaten var väl inte drömmaten, barnen skulle ha varit ensamma hemma ett tag och därför hade vi förberett tacos, nu åt vi det allihopa. Picklad rödlök piggar ju dock upp det mesta!


Nu är en underbar sommardag till ända, hoppas vi får många härliga sommardagar i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar