2017-07-02

Böcker i juni

1/6 Bro bro breja av M J Arlidge
3/6 Händig man sökes av Jöns Hellsing
?/6 Svarta fåglar av Ken Follett
?/6 Advokaten av John Grisham
?/6 En kvinna i blått av Elly Griffiths
?/6 I väntan på dig av Lynn Austin
?/6 Det kommer alltid en ny himmel av Lori Nelson Spielman
?/6 Och så log han av Nicci French
?/6 Små grodorna av Johan Carle
20/6 Den lilla bokhandlen runt hörnet av Jenny Colgan
21/6 Mina hemligheter av Sophie Kinsella
23/6 Allt jag önskade av Lucy Dillon
25/6 Rädslans fångar av Anna Jansson
26/6 Det du inte vet av Anna Jansson
27/6 Dödens märken av Veronica Roth
?/6 Sekten som återuppstod av Mariette Lindstein

16 böcker i juli! Letar du lättsmält sommarläsning så rekommenderar jag Det kommer alltid en ny himmel, Den lilla bokhandeln runt hörnet, Mina hemligheter och Allt jag önskade. Gillade du Divergent-serien tycker jag du ska läsa Dödens märken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar