2018-04-26

Bröllopsdag mm

Ett blink med ögonlocken och så har nästan en vecka gått, känns det som. I måndags rättade jag nationella prov och förde in resultat i listor från det att jag kom hem från jobbet tills jag gick och la mig nästan. Jag åt mat också, men mycket mer blev det inte.

I tisdags hade vi bröllopsdag. Det firades med att jag skjutsade Oskar till fotbollen, åkte och handlade och hämtade Oskar. Sedan åt vi Cesarsallad. Vi bestämde oss för att nästa år, när det är femtonårig bröllopsdag, måste vi hitta på nåt kul.



14 år sedan! Vad fort tiden går!



Igår slappade jag mest bara efter jobbet, läste en bok, skjutsade Oskar till KomTek, såg på nån serie på datorn, klistrade in kort mm. 

Åtminstone en kanin var ute i hagen när jag tittade till dem igår. Annars trycker de i buren när jag kommer dit. Elvira säger att de är ute mycket, men inte när jag är där!



Nej, dags att väcka barn och gå till jobbet!

1 kommentar: