2018-04-15

Ullaredsfynd

Här kommer lite bilder på våra inköp igår på GeKås, Ullared

Till Oskar:

Shorts, badbyxor, munktröja



T-shirts



Ridbyxor, ridstrumpor, träningströjor, skjorta, fotbollsstrumpor, strumpor och kalsonger.



En liten 2x2 Rubiks kub och hörlurar blev det också.



Elvira hittade en massa kläder, men de var hon snabb med att ta upp på sitt rum. En ny ridväst blev det, den gamla är trasig.



Och en jacka för regniga dagar.



Sen hittade jag en resväska,  gardiner, armpuffar till Penny, hinkset, blöjbadbyxor till Roxanna.



Så här ser gardinerna ut på plats!



Till mig hittade jag jeans, capribyxor och lite böcker som jag ska spara till semestern.



T-shirts!



Andra toppar!



En bikini



Och bäst av allt - en bra skruvdragare och en låda med skruv!



Dyrt blev det, men jag är nöjd!

1 kommentar: